woensdag 29 oktober 2014

Weekly Deals

Ik heb de afgelopen week weinig van me laten horen, dat is natuurlijk met een reden. We hebben in de herfstvakantie afscheid moeten nemen van een familielid. Het was een mooie dienst in het crematorium, daarna hebben we buiten ballonnen opgelaten waarvoor ik kaartjes heb gemaakt waarop een persoonlijke boodschap geschreven kon worden, dat vond ik mooier dan de standaardkaartjes die je normaal krijgt.



Daarnaast heb ik op verzoek nog een bedankkaart gemaakt, het moest iets te maken hebben met een regenboog en heb er dit van gemaakt met de stempelset Work of Art.


Als laatste heb ik ook nog de Weekly Deals voor jullie, wil je iets bestellen, geef het dan voor dinsdag door op stampinmetpriskilla@hotmail.com.


Allemaal een fijne dag vandaag!
Groetjes, Priskilla

4 opmerkingen:

  1. Het zijn hele mooie kaartjes Priskilla...wat een geweldig idee om zo een persoonlijk kaartje te maken voor deze trieste gelegenheid....maar het zal zeker erg gewaardeerd zijn ...Ook je regenboogkaartje is SUPER...

    groetjes en een fijne woensdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Priskilla,
    wat goed van je om deze leuke kaartjes te maken..en ook je andere kaart is prachtig,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaartjes heb je gemaakt Priskilla! Dat wordt zeker gewaardeerd.. Sterkte nog...
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het PRACHTIG Priskilla!
    Heel veel sterkte

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen