woensdag 15 oktober 2014

Leuk, leuk, leuk!!

Ik heb een kleine kaartenmolen voor thuis gekocht, zodat mensen kunnen zien dat ik ook kaarten verkoop als ze binnen komen. Nu bood mijn pedicure aan om ook een molen in haar salon te zetten, wat ik natuurlijk heel erg lief en super gaaf vind!! Bedankt Janine!!

Deze molen is groter dan die in mijn huiskamer staat maar er zat reclame op van een ander merk en dat kan natuurlijk niet! Ik heb onderstaande platen gemaakt om erover heen te plakken, zodat mensen een idee krijgen wat mogelijk is. Natuurlijk heb ik vakjes gemaakt zodat ze ook een kaartje van mij mee kunnen nemen :D.


Nu alleen hopen dat de verkoop goed gaat lopen!!

Verder heb ik nog wat wasknijpers gepimpt met de bedoeling daarmee de kerstkaarten op te hangen aan een mooi lint! 


Gebruikte materialen:
* Houten wasknijpers;
* All is Calm Designer Washi Tape;
* Stempelset Festival of Trees;
* Stempelset Simply Stars (retired);
* Tree Punch.

Verder heb ik nog een nieuwtje: er komt een aanvulling op de najaarscatalogus die 20 oktober van start gaat. Wil je deze ontvangen, stuur dan even een mail naar stampinmetpriskilla@hotmail.com, dan zorg ik dat hij bij jou op de mat valt!



Ik ga zo naar de viering kijken op school, de middenbouw gaat dansen op een liedje van een heks en Yorga mag een toverspreuk opzeggen, ben heel benieuwd!!

Fijne dag allemaal!

Groetjes,
Priskilla

3 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk idee van de wasknijpers!
    En hoe leuk is dat ...als je gevraagd wordt of men je kaarten mag verkopen....succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe het kan weet ik niet ...maar heb jij een ander blog Priskilla?? Ik was toch al langer volger bij jou Ik snap het niet...
    Maar heel leuk dat je kaartjes kan verkopen....ik hoop dat je er veel succes mee hebt...
    Heel leuk met die opgepimpte knijpertjes....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen