maandag 13 oktober 2014

Festival of Trees

Gisteren een workshop gegeven aan doven en slechthorenden en ik moet zeggen het is erg goed gegaan, leuke en spontane dames. Gelukkig was er wel een tolk bij, anders werd het handen- en voetenwerk voor mij :P.

Vandaag heb ik weer wat kerstkaarten om te laten zien. De stempelset Festival was binnen alleen de pons nog niet, dus moest ik ze deze keer gewoon ouderwets knippen. Gelukkig zijn het geen moeilijke vormen. Mijn man vond onderstaande kaart een beetje saai.


Gebruikte materialen:
* Cardstock Whisper White en Lost Lagoon;
* Inkt Lost Lagoon;
* Stempelset Festival of Trees;
* Stempelset Gorgeous Grunge;
* Designer washi tape All is Calm.

De tweede kaart die ik jullie laat zien is in dezelfde kleuren,
hier heb ik hoofdzakelijk de washi tape gebruikt.


Gebruikte materialen:
* Cardstock Whisper White en Lost Lagoon;
* Designer washi tape All is Calm;
* Stempelset Festival of Trees;
* Stempelset Good Greetings;
* Lint Silver.

Jullie kunnen nog steeds meedoen aan de verloting 
van het mooie papier! 
Als je ook facebook hebt, maak je zomaar 2 x kans!!
(klik HIER en kijk hoe je kans maakt) 

Verder wens ik iedereen een fijne nieuwe week!!

Groetjes, 
Priskilla

2 opmerkingen:

  1. Hoi Priskilla,
    wat lief dat je even kwam kijken op mijn blog, soms heb ik gewoon zin, om eens wat andere kaarten te maken..jouw kerstkaartjes zijn ook weer leuk, die met de washi tape is echt super..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je twee leuke kerstkaartjes gemaakt !

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen